Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen. Chattiin vastaa aina ihminen, ei botti.
Chat-keskustelu on jokaiselle apteekille auki arkisin klo 8–16.
Chat aukeaa MAXXnetin oikeasta alakulmasta löytyvästä Chatti-painikkeesta:
Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen. Chattiin vastaa aina ihminen, ei botti.
Chatin kautta ei kuitenkaan tule jättää soittopyyntöjä asiakastukeen kuin erikoistilanteissa.
Lisää chatista MAXXnetissä: Chat, Receptumin asiakastuen uusi tukimuoto laajenee vaiheittain kaikille MAXX-apteekeille kevään 2023 aikana.
Vinkki: Kun chat ei ole auki, voidaan viesti-kenttään kirjoittaa kuvaus ongelmasta ja tämän jälkeen lähettää viesti ”Lähetä viesti” -toiminnolla. Tästä tulee tiketti MAXX asiakastuelle.