Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen, ilman apteekin työntekijän poistumista asiakaspalvelupäätteeltä. Chat-keskustelu on jokaiselle apteekille auki arkisin klo 8–16.
Chat-keskustelu on jokaiselle apteekille auki arkisin klo 8–16. Aukioloaikojen ulkopuolella uusi tukipyyntö voidaan avata Chatin kautta, tästä muodostuu silloin uusi tiketti MAXX asiakastuelle, joka vastaa yhteydenottoon aukioloaikojen puitteissa.
Chatilla voidaan ratkaista lyhyitä tukitapauksia nopeasti ja tehokkaasti. Chat mahdollistaa yhteydenoton asiakaspalveluun esimerkiksi kesken asiakaspalvelutilanteen, ilman apteekin työntekijän poistumista asiakaspalvelupäätteeltä. Chatin kautta ei kuitenkaan tule tehdä esimerkiksi soittopyyntöjä asiakastukeen.
Myös kaikki muut aiemmat yhteydenottotavat pysyvät vaihtoehtona, ja yhteydenotto on edelleen mahdollista tehdä myös niin puhelimitse kuin vaikkapa hymynaamapalautteella.
Näin avaat Chat-tukipyynnön
MAXXnetistä löytyy punainen painike oikeasta alalaidasta. Kun painikkeessa lukee Chatti/Chat, on Chatti avoinna.
HUOM! Jos kuvaketta ei näy, voi se johtua sivun skaalauksesta. Tuplaklikkaamalla otsikkopalkkia sivu skaalautuu oikein. Tämä pätee myös muihin MAXXin sivuihin.