1. Asiakaspalvelu paranee. Kun farmaseutit saavat reseptinkäsittelyssä ja kassalla tiedot asiakkaan aikaisemmista ostoista ja erityistarpeista, he pystyvät palvelemaan asiakkaita paremmin ja nopeammin. Asiakas kokee tämän parantuneena asiakaspalveluna, jää kanta-asiakkaaksi ja suosittelee apteekkia ystävilleenkin.
2. Hyvät lisämyynnin työkalut lisäävät myyntiä. MAXX:in markkinoinnin ja lisämyynnin työkaluilla voit lähettää haluamasi markkinointiviestit tietyille erikoisryhmille, valituille asiakkaille tai vain tiettyä tuotetta aikaisemmin ostaneille asiakkaille. Markkinointiviestejä voit lähettää niin sähköposteina kuin tekstiviesteinä. Lisämyynnin työkaluilla asiakkaille on helppo myydä oikeissa tilanteissa asiakkaan tarvitsemia ja haluamia tuotteita.
3. Työn tekeminen tehostuu. Paremman asiakastiedon, hyvien raporttien, sujuvan helppokäyttöisen ohjelmiston ja helpon työvuorosuunnittelunavulla apteekissa saadaan organisoitua oikea määrä työntekijöitä töihin oikeaan aikaan ja oikeisiin paikkoihin. Tämä näkyy suoraan apteekin tuloksessa.
4. Laskutukseen paljon vähemmän aikaa. Laskutuksen siirtäminen sähköiseksi vähentää laskutukseen kuluvan ajan päivistä tunteihin, jopa minuutteihin. Apteekin työntekijät voivat laskutuksen rutiineista säästyneen ajan käyttää asiakaspalveluun ja myyntiin.
5. Aina oikea määrä tuotteita varastossa. Myynnin mukainen lääkkeiden ja tuotteiden tilaaminen säästää aikaa, pienentää varastoja ja parantaa taloudellista tulosta. Varastossa olevien tuotteiden määrä on aina optimaalinen, tuotteet eivät vanhene eikä varastoon sitoudu turhaan rahaa.
6. Integroitu vuoronumerojärjestelmä nopeuttaa ja helpottaa. MAXXiin integroitu vuoronumerojärjestelmä nopeuttaa ja helpottaa asiointia ja parantaa asiakaspalvelua.
7. Älykäs hinnoittelu varmistaa halutut katteet. MAXXin toimiva ja älykäs tuotteiden hinnoittelu varmistaa sen, että jokainen tuote myydään apteekkarin haluamalla katteella. MAXXissa ei voi käydä niin, että tuotteita voitaisiin tukkuhintojen noustessa myydä erheessä pahimmassa tapauksessa jopa tappiolla.
8. Apteekkien liiketoimintaan ja työntekoon suunniteltu. MAXX on suunniteltu ohjelmiston perustaa myöten apteekkien tarpeita varten. Pystymme joustavasti toteuttamaan tämän päivän ja huomisen vaatimukset ilman muiden ohjelmistojen rajoitteita. Järjestelmä toimii ja asiakaspalvelu sujuu myös erilaisissa tietoliikenteen ja viranomaispalveluiden häiriöissä.
9. Kokonaispalvelu helpottaa elämää. Kun apteekki saa samasta paikasta järjestelmän, asennukset, laitteet, huollot, lisäpalvelut, koulutuksen ja konsultoinnin, niin apteekkari voi keskittyä lääkehoitoon, asiakaspalveluun ja apteekin liiketoiminnan kehittämiseen.
10. MAXXin avulla ansaitsee enemmän. Jo keskikokoisissa apteekeissa MAXXin avulla apteekki voi säästää 5 000 euroa kuukaudessa, ja siten tienata enemmän. Ota yhteyttä. Me kerromme miten se tehdään!